IMG_0563.JPG

 

昨日太勞累,今日無morning call,安樂醒,但晨型人的我都係雞啼咁早起身打霧水。大人先起身煮早餐,小朋友都陸續起床,趁煮早餐時,小朋友在花園踢波,之後少爺仔同小老闆跟老爺學煎蛋,我陪聰明仔喺車房踢波順便混熟下,大家輕鬆享受一個relax 的早上,結果成十一點至出門口。

 

第一餐自煮,焗蔬菜盤,因為未習慣用焗爐,視覺效果欠佳,但其實材料新鮮,好甜.......如果唔食燶果d

IMG_0560.JPG

 

少爺仔同小老闆專心跟老爺學煎蛋

 

 

IMG_0561.JPG

 

今日首個景點係去Harley's Park 睇鵜鶘,即係俗稱的塘鵝。我印象中的塘鵝係擔住bb在天空飛,將bb安全送到父母手中的可愛動物,原來現實中的塘鵝都一樣咁可愛。公園旁有間Charis Seafoods ,入面有海鮮及炸魚薯條賣,你可以買海鮮回家煮。呢個景點最最特別係可以近距離接觸野生塘鵝,由於餐廳每日一點左右會用魚骨餵塘鵝,所以塘鵝們會早早來等食,我地亦可以同佢影相,不過小朋友似乎喜歡玩沙多d,沙灘的沙又確係沙細,名乎其實的水清沙幼,可惜因爲凍唔可以落水,否則更好玩。

 

見到塘鵝了,在水清沙幼的沙洲上等食

IMG_0562.JPG

 

塘鵝唔怕人,少爺仔行埋去都唔理

 

IMG_0564.JPG

 

夠鐘開餐!工作人員係咁派,塘鵝走來走去搶食,好有趣

 

IMG_0565.JPG

 

塘鵝食完到我食,點左兩盤fish & chips,再加幾隻手板咁大的凍蝦,餐廳無坐位,要在室外的桌椅食,但因為太大風,要喺車內食,有點煞風景。

 

到我開餐,可以自選不同的魚做炸魚

IMG_0566.JPG

可買回家煮的海鮮

IMG_0567.JPG

魚肥美,炸漿薄,厚切薯條充滿薯味。大蝦鮮甜彈牙,美中不足係唔可以坐好d慢慢嘆

 

IMG_0568.JPG

 

食完午餐揸車去路上經過的Boardwater Parklands,外國的公園真係好正,遊樂設施超好玩!呢個公園除左一般的攀爬架同鞦韆,仲有彈床、單軌單車、飛索,我地大人都玩到唔捨得走,因為天黑,同小朋友約定明日再來,佢地至肯依依不捨地離開。

 

Boardwater Parklands。呢個彈床絶對係一大亮點,大人細路彈過不亦樂乎,夠哂運動量

IMG_0569.JPG

 

3個一齊玩,唔使爭

 

IMG_0570.JPG

 

飛索,連文靜的聰明仔都玩左7次!

 

IMG_0571.JPG

 

單軌單車,加油💪🏻💪🏻💪🏻

 

IMG_0572.JPG

 

動物四處走,好free

 

IMG_0573.JPG

 

外面係沙灘,so relax

 

IMG_0574.JPG

 

晚餐回家自煮,第二間住宿地方更大 (下篇介紹),老爺奶奶下廚,見佢地煮得好開心。

 

美味晚餐

 

IMG_0575.JPG

 

Informations:

**Boardwater Parklands 

Address : Marine Parade, Southport QLD 4215, 澳洲

 

**Charis Seafoods

371 Marine Parade

Harley Park,

Labrador, Gold Coast

QLD Australia

 

**住 : Gold coast

http://abnb.me/EVmg/FIheKtgGqF


 

 

 

 

 

 

 




 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()