IMG_0628.JPG

7/2017光顧

 

我成日呻荃灣無啱心水的食店,好彩今日好友帶我來,名單上終於有一間。小店裝修走小清新路線,但坐位較迫,聽講之前叫entrance,但因為好多人反映唔識讀,好難約人,結果改名為「入麵」,客人多左,成間店街坊哂,都係好事。餐廳賣台灣麵食,珍珠奶茶等。湯底唔口渴,係心機食物,飲品都可以,唔係糖水,若要在荃灣區揾食,我會再來。

 

餃子麵 每款麵食都可以選湯底(豬骨、番茄、麻辣),麵又有幾款選擇,我選番茄湯,湯底清清地唔口渴,加上粟米木耳,感覺健康,餃子自家製,饀料好入味,麵有咬口,想要碟辣醬,比左碟口水雞汁,個汁唔太辣但好香,下次要點個口水雞撈麵至得

IMG_0624.JPG

豬八戒 朋友點的豬肉麵,湯底都係番茄,豬肉似家常滾湯feel,質地似豬肉膠 (即係蝦膠,魚肉的口感),幾特別。

IMG_0625.JPG

我好少點台灣飲品,因為好多都似糖水,不過見每人都有一杯,受群眾影響,點左杯蜜桃綠茶。桃味唔太香精,有茶味,唔係死甜,大大杯,合格。

IMG_0626.JPG

 

IMG_0627.JPG

內部裝修有coffee shop 的影子

 

IMG_0629.JPG

IMG_0630.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()