IMG_9745.JPG

5/2017 光顧

雜誌話呢度的麵包好食,有埋套餐,雖然一向認為喺AEON入面的餐廳都係普通,但見寫得幾吸引,又試下。去到門口見到餐牌都有點遲疑,不過一塲來到,又掛個勇字入去。所有套餐都係全日供應,選左個麵包餐,餐湯、炒蛋、腸仔、厚多士加沙律。成個餐當然無雜誌寫得咁精彩,除左腸蛋之外,所有食物都應該係喺不同的食物盒攞出來再加熱,似日本鄉下商場的food count 早餐,就算雜誌話的皇牌麵包(多士)都唔突出,呢個平平無奇的腸仔蛋餐加埋一要成$77為左止蝕,我決定另覓地方飲咖啡。

 

餐廳空無一人,食完就知係正常,因為睇到個價錢都應該唔會入來,係我太堅持啫。

IMG_9747.JPG

餐湯我選粟米湯,幾好飲,隔離麵包店有售,$30包,另有周打蜆同南瓜湯。原來外賣自行加熱都唔平。

IMG_9749.JPG

 

IMG_9750.JPG

伴菜原本係沙律同醃紅蘿蔔絲,我唔食紅蘿蔔,要哂沙律。店員好慷慨地倒上大量沙律醬在唔多新鮮的菜上。蛋稍嫌油,條腸幾好食

IMG_9748.JPG

每個餐加$20可以有麵包放題,款色不定,麵包放哂落呢幾個籃,是日精選唔吸引,不過又食得幾多吖,正正經經過隔離選個靚包就算

IMG_9751.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()