IMG_9695.JPG

 

5/2017光顧

 

今次主要係來食白露筍。白露筍係季節性食物,一年只在45月供應,錯過就要等下年 (所以各位睇完若覺得啱食,明年請早)。喜歡食白露筍係緣於一次德國之旅,朋友在農場直接購買,條條豐腴肥美,咬落清甜,水感十足,令我驚為天人。可惜喺香港食價錢好貴,份量又少,唔捨得食。今年終於儲到錢去食。SABATINI每年都有白露筍菜色提供,可惜每道菜都只得一兩條白露筍,只能止下癮,無法盡興,可能要趁下次歐遊至可以開心食。SABATINI係老牌意菜餐廳,水準keep得好,就算食平常菜單上的菜式都好唔錯。

 

喜歡食麵包籃內的麵包條,熱辣辣有咬口,配上pesto, dry tomato olive 醬,食到唔停口。

IMG_9694.JPG

 

IMG_9696.JPG

 

白露筍濃湯配阿拉斯加蟹肉 湯濃得來清甜,白露筍切粒於湯內,配大啖蟹肉,good

 

IMG_9693.JPG

 

意大利飯伴白露筍,北海道帶子配魚子醬 ,白露筍肥嘟嘟,清甜好味。意大利飯好香,味道稍咸。配埋帶子魚子醬平衡下,好味。

 

IMG_9697.JPG

 

墨魚汁意粉伴海膽配白露筍忌廉汁 我試左少少,意粉有咬口,海膽好鮮甜白露筍切條,整個意粉好rich,朋友好滿意

 

IMG_9698.JPG

 

Tiramisu 味道普通,不過食意大利菜硬係要食個tiramisu 至覺得完滿

 

IMG_9699.JPG

 

內部裝修幾十年如一,好傳統,似走入另一個空間。

 

IMG_9700.JPG

 

IMG_9701.JPG

IMG_9702.JPG

IMG_9703.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()