close

IMG_6015.JPG

 

(餐廳在袛園町屋內,年輕時只係經過,好奇內𥚃係點,但絕對唔捨得食。到如今熟齡,興趣由放上身變放入肚,當然要付出點代價(無論金錢同體重)。)

 

之前在東京試過牛料理,好有驚喜,見今次京都有,而且好出名,梗係要試。有時一餐飯除左味道以外,菜式的設計,廚師的技巧都好值得欣賞,就似呢餐,

被安排坐counter,一路睇住師傅表演一樣的準備食物,真係色香味俱全。雖然未至於一試難忘,但總算係一個見識,一敞不俗的飲食經驗。可惜我敵不過肥美鰻魚配和牛的組合,又一次食滯。對上一次喺名古屋下午食鰻魚飯,晚上食飛驒牛,結果又係滯左。

(註 : 相內菜式的名字都係我自己改,因為師傅只能用簡單英文介紹,牛肉大部份生食,若未能接受就唔好去了)

にくの匠 三芳

地址 : 京都府京都市東山區祇園町南

側570-15

Tel : 075-561-2508

 

地方小小,只有十多個座位。

 

IMG_5987.JPG

 

IMG_5988.JPG

被安排坐吧枱,近距離睇廚師表演。隔離兩位客人同師傅有講有笑,我地兩個自說自話,欠缺交流係我每次在日本食飯最氣餒的。

IMG_5989.JPG

套餐形式,價錢分別在不同等級的和牛選擇,其餘食物係一樣,我選左近江牛。

 

IMG_5990.JPG

 

IMG_5991.JPG

 

蓴菜牛肉凍清湯 時令的蓴菜外有一層啫喱般的物質包裹著,口感特別,凍湯頗有牛味,清清地,好適合夏天的湯。

 

IMG_5992.JPG

 

蔥絲配燒牛肉 好普通,無牛味,以為呢碟就係近江牛,講真,連埋之前的凍湯,係有少少失望,覺得食物欠缺驚喜

 

IMG_5993.JPG

 

IMG_5994.JPG

 

茄子鮑魚湯  湯好鮮甜,鮑魚又軟又甜,晚餐到此開始有感覺

 

IMG_5997.JPG

 

昆布牛舌 牛舌用昆布一層夾一層的醃過,簡單伴醬汁食,非常滑溜。晚餐到此開始有感覺。

 

IMG_5995.JPG

 

IMG_5996.JPG

 

牛肉河鰻飯 呢舊野生河鰻真係不得了,非常肥美,外皮烤得香脆,見住師傅切開時刷刷聲都吞哂口水,配合汁煮牛肉(聲稱係神户牛),好味,成碗飯都好滿意。

 

IMG_5998.JPG

 

IMG_5999.JPG

 

間場梅及香檳雪芭清味蕾

 

IMG_6001.JPG

 

塊牛肉切成一條條做咩?

 

IMG_6002.JPG

 

翠綠的玻璃碗上鋪上荷葉,搞咩大龍鳳?

 

IMG_6003.JPG

 

原來係將剛才的牛肉條當成麵條,配上素麵及鵪鶉蛋,伴著果凍清湯,做成一份冷麵,無論視覺同味蕾都透心涼,讚!

 

IMG_6004.JPG

 

IMG_6005.JPG

 

IMG_6006.JPG

 

shabu shabu  用高湯輕焯牛肉片,下墊住露芛絲。牛肉滑溜,露笋碧綠爽脆,高湯清甜。

 

IMG_6007.JPG

 

IMG_6008.JPG

 

烤近江牛 主角近江牛出場 初初見師傅預備時見細細舊,覺得唔坻,原來係自己眼濶肚窄。

 

IMG_6009.JPG

 

牛肉的火喉perfect 微焦的外皮充滿炭香,入面肉質鮮嫩柔軟,睇落紅紅的但全無血水,油份重,食到滯左

 

IMG_6010.JPG

 

梗係唔會喺隻大碟度一夾就隊落口,要遂舊放在碟上,有4款調味可選擇,優雅地慢慢品嘗

 

IMG_6011.JPG

 

醬油蛋黃飯配燉牛肉 食到最後已經好飽,但都忍唔住食哂,個蛋黃溏心似果凍,醬油入味,簡單就是美,好好味。清湯燉牛肉香濃軟稔,唔會太heavy。 酸菜爽脆,只係呢度菜我都可以當一餐。

 

IMG_6012.JPG

 

甜品 綠茶雪芭配紅豆,師傅話雪芭澆上威士忌,我唔識,只覺幾香。

 

IMG_6013.JPG

 

IMG_6014.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()