IMG_4071.JPG

(今次的驚喜位居然係來自非刺身的水茄子😍 茄子清甜,咬落充滿水份,有食白露筍的感覺(圖中第三行第三格)

 

5/2017光顧 

香港食過好幾間鮨店,只有呢間的食材最好,有鮮味。比較之下,就算同我去開的店都好有距離。其實我每次食完壽司個肚都會有點不適,我成日以為係敏感,但食呢間就無問題。不過實在貴,之前來過一次,食完儲錢再食,點知差不多儲夠時居然又加價20% ! 晴天pig pig,真係計劃趕不上變化。第二次光顧,水準依舊的好,但已欠缺驚喜,而且壽司同碗湯都縮左水,莫非租金真係貴得咁緊要?加上師傅年終無休 (據稱若喺日本會因為築地市場星期日休息而店鋪休息,但在香港因爲係商場鋪,租約問題要開足7日。) 師傅個樣攰到不堪,眼都快打唔開,真可憐。餐廳提供的壽司係在食材上花心思,出品較平實,比左咁貴,若諗住係食坊間開到成行成市的創作壽司 (例如在赤鯥魚上再加海膽),呢度可能會令你失望。

 

之前食後感

http://hearoom.pixnet.net/blog/post/329171040

 

碗湯的式左

 

IMG_6943.JPG

 

餐後可選雪糕或咖啡

 

IMG_6945.JPG

 

若你想知自己食緊咩魚,侍應會立即喺個ipad度揾資料介紹。當然你識日文的話就直接問師傅

 

IMG_6944.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()