IMG_6887.JPG   IMG_6886.JPG

 

5/2017 光顧 新蔡潤記 / 群記 @大埔

 

去到大埔梗係要食區內名物,經過群記又係排哂隊,立即轉個彎去蔡潤記。我唔知新舊有咩分別,只知$28一碗的牛肚魚旦河,魚旦似未長大,同牛肚一齊好凋零咁喺河粉上飄泊,朋友的牛腩河都係同一景況,未食見到都無癮,味道普通。

 

牛肚魚旦河@新蔡潤記

IMG_6885.JPG

 

牛腩魚旦河@新蔡潤記

 

IMG_6888.JPG

 

隔日又入大埔,可能係平日,群記門口終於無人排隊。本來想點爽腩,但只得淨食,$135,我估食完係會識飛,我想腳踏實地,所以同朋友各自點左牛腩同牛面豬 (好彩無點,相內有講)。牛腩普通,有點黐牙,反而牛面豬牛味好濃又多軟稔。重點係個湯底,清甜得來帶有濃濃的牛味,食完唔口渴,係我心目中的好湯底,讚!

 

牛腩河@群記

 

IMG_6890.JPG

牛面豬河@群記

IMG_6891.JPG

淨爽腩  話說我見到爽腩淨食要$135,見到個價,未理size都唔會點,食唔起。同枱一對情侶點左,淨爽腩一上枱,我地兩pair人雖然互不相識,但都忍唔住你眼望我眼O咀笑左,因為實在太細碗!我問可否影張相,對方女子仲好幽默地借支細可樂我拼埋影,話咁先影得出有幾細。好彩我無食,否則真係赤到上腦。最後男的都要點多碗麵,粗略估計佢呢餐要over 兩舊,食碗麵啫,好似過份左少少。

IMG_6889.JPG

IMG_6892.JPG

 

IMG_6894.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()