IMG_3465.JPG

(今次荷蘭遊的重頭戲係參加呢個花田單車活動,每年舉辦時間有點出入。)

 

今次旅行的重頭戲係參加呢個一年一度的踩單車遊花田活動,原意係一路踩住單車,一路休哉遊哉地穿插在花田睇花,可惜我不幸地遇上幾十年一遇的寒冷春天,Plan 左半年,坐左16個鐘飛機,踩左40K 單車,主角鬰金香居然未!開!花!!!心情極差,但知道無辦法,唯有調整心情,苦中作樂,自己扮花。初初都一路hea住踩,以為好輕鬆,諗住路上有餐廳可補給,點知原來check point d爛鬼凍蛋批,到左3點半時先知原來只踩左31路程,而呢條路線有成40k,即係仲有廿幾K,加上活動5點就完,所以發力狂踩至腳跛,到最後攞到獎品種子時簡直歡喜若狂,因為已筋皮力盡,班老人家義工仲都為我鼓掌。之後再要踩去還單車,仲要逆風,踩到對腳同個腦都無哂知覺,只係跟住前面個朋友,我相信若當時佢踩落海我都會照跟。還車後求其在餐車買個kaba食當晚餐就算。番到船屋已9點,全身酸痛。

 

天朗氣清,其實無落雨已值得感恩

IMG_3466.JPG

 

沿途有好多指示牌,唔會迷路

IMG_3467.JPG

 

其實都有花田, 只係無我最愛的鬰金香同無想像中咁震撼

IMG_3468.JPG

 

IMG_3469.JPG

 

IMG_3470.JPG

 

呢d路,落雨就大煲

IMG_3471.JPG

 

IMG_3472.JPG

 

IMG_3474.JPG

 

IMG_3479.JPG

苦中作樂,自己扮鬰金香。仲有我發現荷蘭人唔止係holland高,仲有holland 快,我唔明佢地踩單車點可以踩得咁快!

IMG_3475.JPG

中途有check point,可以買食物補充,不過都係凍冰冰的蛋批,記憶中好似有熱湯,總之就係唔啱食。

IMG_3473.JPG

不同的check point 取蓋印, 最後換紀念品

 

IMG_3477.JPG

 

IMG_3478.JPG

沿途有花賣,自己放低錢就得

IMG_3476.JPG

GOAL ! 呀媽!我得左喇!

 

IMG_3480.JPG

 

我們的獎賞

 

IMG_3481.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()