close

IMG_2474.JPG

3/2017 光顧

著名的華嫂冰室,聽講食個菠蘿包都要排個幾鐘,仲要在屏山,山長水遠,所以從無參予。咁啱觀塘開左分店,某日誤打誤撞去左佢在工廠大厦內的外賣部,完全無人,所以買左個包,覺得水準唔錯,的起心肝去觀塘分店食。食物出品真係唔錯,食材認真,整得有心機,係有質素的茶餐廳,但值唔值得要排成個鐘?我個人就甚有保留,分店當然都係排隊格,不過我一個人,加上唔係繁忙時間,通常15分鐘內有位,呢個係我可接受範圍。

 

講開又講 :

有朋友會問我點解無食平嘢,例如茶餐廳。首先我真係成日食平嘢,但係唔通食串燒賣都po上來咩,實比人嬲豬或unfriend,其次係我覺得茶餐廳並唔平,但好多時遇到的都係食材求其,流水作業,感覺物非所值,所以我好少幫襯,寧願回家煮碗麵。(若大家有好介紹麻煩單聲)。

 

芝士咸牛肉蛋豬仔包

豬仔包軟屬,咸牛肉同芝士融為一體,隻蛋一咬有蛋汁流出,整體好豐富,好滿足。外賣紙袋夠厚,keepwarm,值得一讚。我好怕食外賣,就係怕keep唔到質素。

IMG_2469.JPG

 

IMG_2470.JPG

 

雞翼肉眼筋煎蛋冬蔭公湯米線 

雞翼入味,肉眼筋肉厚,米線有咬口,不過冬蔭公湯較單調,只有酸辣味,整體唔錯

IMG_2472.JPG

 

秘製撈米線 (觀塘限定) 

邪惡撈米線。因為用左餐肉同紅腸,呢兩樣都係超級無益但我又十分喜愛的食物,好彩有青瓜芫茜同芝麻平衡下,稍稍減少罪惡感,再加上豬扒,配料全部切粗條狀,厚厚的好有口感。加入自家調味醬汁(稍甜又厚身的豉油)成碗米線熱鬧又惹味,食得好開心。

IMG_2471.JPG

 

IMG_2473.JPG

 

IMG_2475.JPG

IMG_2476.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()