IMG_8211.JPG

(酒店外貌,樓下就係「まるごとにっぽん」(Marugoto Nippon),但受到「愈近愈唔去的咒詛」我居然只可以喺離開的一日速行左半小時。其實呢度好多嘢睇,唯有希望下次有機會再來。)

 

今次入住Richmond Hotel Premier Asakusa International,位處於淺草雷門附近,地鐵銀座線總站,從地鐵站步行至酒店約8分鐘,去上野、晴空塔,銀座等地方都好方便。酒店樓下就係「まるごとにっぽん」(Marugoto Nippon),聚集日本各地的職人產品,食物用具都有,好好行。附近配套充足,有24小時超市及激安之殿堂,而且食店多,淺草今半都喺附近,去排隊都唔洗早起身。一行出去已經係雷門,淺草雖然係遊客區,但好有生活感,比起新宿擠滿大百貨公司又係另一種感覺。 

酒店設施齊備,我今次訂的雙床房,房間清潔,睡床寬大舒適,不過房間較細,放下大床後只剩下窄窄的通道,行李都要放上架上打開,花灑水力夠,wifi 暢順,梳洗用品咖啡茶齊備。整體都幾滿意,不過有樣嘢唔方便,酒店有個政策,若客人要經佢地book餐廳食飯,客人要有日本電話號碼,非常唔方便。

website : http://asakusa-international.richmondhotel.jp/

 

酒店大堂在5樓,地方光潔明亮

IMG_8209.JPG

 

IMG_8208.JPG

 

房間都係standard嘢,但床鋪舒適

IMG_7379.JPG

 

IMG_7380.JPG

衛浴間算大

IMG_7381.JPG

 

IMG_7382.JPG

 

行李要上枱至開到

IMG_7388.JPG

今次間房對住晴空塔,日與夜景

 

IMG_7387.JPG

 

IMG_7476.JPG

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2017東京遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()