先講Bjork的音樂宇宙 。認識Bjork,當然係來自當年王菲的複製菠蘿頭,覺得好型,對Bjork再認識深入點,明白到形象只係佢的一部份,當你接觸佢的音樂世界,就會發覺係好勁。我好少聽Bjork,因為聽唔明,承受唔到,每次聽完都好攰,因為佢的聲音充滿力量,而且每個專輯無論意念、形象、音樂風格、製作等,都係全新,需要好多時間去消化,自問聽唔掂。不過佢每次出碟都係音樂界的焦點,一定會知,我又每次都八卦地聽下。雖然咁多年來都係唔明,但我非常欣賞佢的創意,佢並非為創新而創新,亦非想突破自己,一切就係從心而發,透過自身的無限想像力,創作出一個又一個作品,從無重覆,就似一個千變萬化的精靈,最厲害係所有作品都係獨特的,唯一的,自成一格。今次呢個音樂電影,令我對佢了解多一點點,好喜歡睇呢類傳記式電影,可以濃縮快捷地讓我更認識我有興趣的人與事。不過呢套只得50分鐘,真係唔夠喉。

另一套漫漫回家路 。講述一名印度小孩與家人失散,之後被澳洲家庭領養,長大後再回家尋親的故事。改篇自真人真事,真係戲如人生。全片平鋪直敘,以男主角的心路歷程為主,但又描述得唔夠深入,成套戲普通左d。反而養母(Nicole Kidman)短短幾幕戲已演活一個無私的養母的心情。有時真係好佩服領養兒童的外國人,就如片中的澳洲養母,除左領養主角之外,亦領養左另一個有情緒問題的兒童,而佢本身並非不能生育,只係認為世界上人類已夠多,應該用自身能力去幫助有需要的人,實在令人敬佩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()