IMG_0818.JPG

1/2017光顧 

朋友想揾間坐得舒服的西餐廳,唔想冒險試菜,呢間之前食過,印象唔錯,又再來。餐廳唔太大,好喜歡其室內設計,清雅高級。餐牌同上次差不多,點左兩個daily special,結論同上次一樣,pasta好食,main course 普通。

上次的食後感

http://hearoom.pixnet.net/blog/post/312471738

IMG_0815.JPG

IMG_0816.JPG

IMG_0817.JPG

 

頭盤 烤八爪魚 烤得香軟入味,好有水準,忍唔住點多碟 (亦因爲四個人唔夠食)

IMG_0819.JPG

紅蝦Linguine 近年紅蝦大熱,我都好喜歡佢肉甜膏多味濃。pasta sauce用蝦膏做,香濃美味又掛麵,蝦肉爽甜,very nice

IMG_0821.JPG

ravioli  雲吞釀入紅燒牛肉碎、蘑菇同芝士,饀料味道香濃,配個淡淡的牛油sauce,好味

IMG_0820.JPG

main course grill 西冷 我對牛一向無特別喜好,又好少食到好喜歡的牛,我的標準係要咬得開,唔好𡁻到口軟。呢碟牛普普通通無特別,咬得開。不過擺碟幾靚。

IMG_0824.JPG

西班牙乳豬 介紹話係用iberico 做,外皮香脆肉juicy,我就覺得油香四溢幾好味,朋友就嫌膻,食一啖就停手。

IMG_0822.JPG

甜品不約而同都係上次點的tiramisu gelato 大大杯,好滿足

IMG_0823.JPG

IMG_0825.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()