IMG_0025.JPG

(景點 : 屏山文物徑/屏山天水圍公共圖書館/天盛街市)

今次我出trip 同小朋友去參觀圍村。喺急速發展的今天,舊建築已買少見少,難得屏山文物徑沿途仍有保留完整老屋、祠堂等,好值得參觀。以往去天水圍似番鄉下,今時今日完全唔同,旺過旺角,交通方便,坐西鐵直達,天水圍站落車,區內好多新落成的社區設施又新又靚,例如屏山天水圍公共圖書館,設計簡潔有型,有空中花園可以於户外閱讀,館內空間足,樓底高,採光度十足,好舒服,最欣賞兒童圖書館的幼兒圖書閣,有個地台,可以比小朋友無拘無束地睇書,超正。最後可以去天盛街市,感受一下新時代的進化豪華版街市。行下食下玩下又一天(餐廳小食會再分享)
 
上璋圍 
IMG_0026.JPG
 
IMG_0027.JPG
 
IMG_0028.JPG
 
IMG_0029.JPG
 
IMG_0030.JPG
 
楊侯古廟
 
IMG_0033.JPG
 
古井 睇見d錦鯉住得迫過籠屋,變態的我覺得好治癒,突然感到自己的窩居係樂土。
 
IMG_0031.JPG
 
仁敦岡書室
 
IMG_0032.JPG
 
IMG_0034.JPG
 
覲廷書室
 
IMG_0035.JPG
IMG_0036.JPG
 
合興潮洲花生糖
 
喜歡食香蕉糕的朋友應該要幫襯下,雖然我無食(因為我唔食香蕉)但朋友話好好食,每次去都買,另外店內的花生糖,薑糖等傳統潮洲軟糖都係人手造,唔太甜。又有傳統麥芽糖夾餅,聽店主介紹都流口水,可以睇片介紹,食左一塊,麥牙糖好清香,唔錯。檔口在鄧氏宗祠旁,好易揾,店主小哥好健談,有關圍村的問題都樂意分享,有問題就問佢啦。
 
店子在鄧氏宗祠旁,左手邊的一檔就係
 
IMG_0041.JPG
 
老字號
 
IMG_0042.JPG
 
香蕉糕新鮮做,話入口即溶,最多放三日。不過小哥話好多人未去到村口已食哂。
 
IMG_0043.JPG
 

仲有多款糖果選擇

IMG_0044.JPG
 
屏山天水圍公共圖書館
 
IMG_0037.JPG
 
往兒童圖書館的樓梯,好細心,有小朋友的扶手
 
IMG_0038.JPG
 
好正的幼兒圖書閣,除鞋內進,可以無拘無束地hea住睇書,大人記住帶水,因為講故事會講到口乾
 
IMG_0039.JPG
 
天盛街市 好厲害,一個公屋街市都可以提供和牛、即食生蠔海鮮店,真係覺得香港人的生活水準好高,以前會諗呢d街市商場趕絶小鋪,但又真係好多時見到舊式街市客人得小貓三四隻,現實就係咁,所以好讚成街市要活化,改變形象,吸引新一代由超市返回街市,眼見好多檔口都由年輕人主理,應該成效唔錯,不過鋪租可以平d嗎?
 
IMG_0040.JPG
 
F1 cafe
喺古色古香的屏山徑內,居然有間好有時代感的特色跑車餐廳,餐廳設計以跑車做藍本,裝飾到枱櫈都係跑車的零件,好有心思。西餐廳,食物係味道一般,價錢喺屏山來講算貴,不過行得攰,坐低飲杯嘢都係一個好選擇,尤其小朋友坐喺跑車型座椅上會好開心。
 
餐廳招牌係半架立體跑車,好突出。
 
IMG_0045.JPG
 
食物味道ok,我最欣賞個黑松露蔬菜pizza
 
IMG_0046.JPG
 
跑車型座椅,小朋友坐得好開心
 
IMG_0049.JPG
 
IMG_0048.JPG
 
細心的小朋友提我,兒童餐具都係整車的工具
 
IMG_0047.JPG
 
車胎吊燈
 

IMG_0050.JPG

IMG_0051.JPG

後巷以跑車parts 砌成的人面裝飾

IMG_0052.JPG

 
arrow
arrow
    文章標籤
    屏山
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()