IMG_8649.JPG

 

史記牛肉麵@捷運行天宮站/永康牛肉麵

 

 

台灣的牛肉麵就似香港的雲吞麵,周街都係。網上都係鋪天蓋地的比拼、食評,但都係果句,各人有各人口味,真係好難話邊間好食,就似今次,我選史記,朋友選永康。

兩者比較,湯底我會覺得史記較實在,牛肉就永康好,不過若要食清燉牛肉麵,我一定會食史記。但美中不足係兩間都用幼麵,我比較喜歡QQ粗麵呢。

 

先講史記,地方雅緻

IMG_8650.JPG

湯底較實在,我食清燉牛肉麵,湯底乳白清甜,牛肉切得較薄,有入口溶化的感覺,讚!

IMG_8651.JPG

朋友點紅燒牛肉麵,湯頭唔太油,口味複雜中徧清淡,牛肉未夠軟稔,比起清燉的牛肉差遠了,若重口味的朋友可能不太對胃口。喜愛清燉湯的朋友不妨來史記試試。

IMG_8652.JPG


永康牛肉麵相信好多人都食過,裝修街坊

IMG_8653.JPG

永康牛肉麵相信好多人都食過,,紅燒的湯底感覺單薄,只食到辣油味。不過有酸菜,加分。

IMG_8654.JPG

清燉牛肉麵的湯頭有肉味,牛肉大大舊,軟稔入味

IMG_8655.JPG

arrow
arrow
    文章標籤
    2017台北遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()