IMG_6295.JPG

11/2016 光顧

標榜食阿根廷牛肉的餐廳,地點在中環,餐廳鬼多過人,氣氛casual,以木及磚為主調的裝修洋溢暖意。食物有南美的隨意感覺,唔會好精緻,小食味道唔錯,反而主角阿根廷牛味道一般,稍欠牛味。

 

朋友愛酒,每次同佢食飯都會點枝酒,我唔識,只知唔難飲

IMG_6284.JPG

 

IMG_6286.JPG

專揀餐牌上的阿根廷特色食品,呢個饀餅三種口味,外皮睇落又點硬但食落又幾鬆化,三種饀料,洋蔥牛肉、芝士洋葱、芝士火腿,香口惹味的小食

IMG_6285.JPG

tuna tiradito 我會叫做carpaccio tuna薄片,不過上面加個頗厚的微辣sauce,有埋牛油果,洋蔥,加上檸檬汁。好食又開胃的前菜

IMG_6287.JPG

provoleta cheese 阿根廷芝士,味道較濃,melted cheese 加點乾辣椒香草調味,用麵包點來食,好好味好邪惡

IMG_6288.JPG

 

IMG_6289.JPG

mushroom pasta 賣相唔錯,pasta 彈牙,但居然係無味的,真奇怪,莫非忘記左加調味?

IMG_6290.JPG

主角烤牛拼盤 朋友點左三個部份,我聽到係steakfillet rib eyes,配6個不同味道的sauce,包括三款地道阿根廷做法的sauce (香草配醋汁、洋蔥蕃茄、黏果酸漿)幾好食,另外有傳統的芥辣同茄汁。

IMG_6292.JPG

side dish : mushroom

IMG_6291.JPG

甜品朱古力蛋糕  濃濃的朱古力味配酸酸的芒果熱情果雪芭,standard 甜品一道,無花考。

IMG_6293.JPG

烤牛的爐,唔食得都睇得

IMG_6294.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    中環
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()