IMG_2317

(多哈機場)

原來一日可以係咁長。今次去意大利選坐Qatar,在多哈轉機,全程連等侯轉機要18個鐘,好彩首程機位唔太窄,都叫坐得舒服,去到多哈機場見到又大又靚,我半夜三點幾到,四周靜英英,好舒服,話哂經呢個機塲可以轉機至超過150個目的地,平日係好繁忙的。我大鄉里咁四圍參觀,時間過得好快。不過由多哈到米蘭程機就真係幾窄。

小朋友的遊戲間,係銅雕塑藝術品,好靚好精緻

IMG_2318

IMG_2319

機場設施好體貼,呢個quite room 瞓覺最好

IMG_2320

機場太大,將會有單軌車接駁登機口,我去的時候試緊,大家下次去就可以坐了

IMG_2321

米蘭機場唔太大,過關快過打針,關員都唔知有無望過我一眼就蓋印了。經agent訂車,幫襯左間GOLDCAR,靚仔服務好好,有問必答。一開車已經有滂沱大雨迎接,人生路不熟,又要係左軚,加上highway 上大貨車濺起的水,似成盤水潑埋嚟,好恐怖,我緊張症又發作。好在駕駛員臨危不亂,順利將我地帶到apartment

機場行李車居然要比錢!真係未試過,我無比,但回程時都要比

IMG_2322

超大雨的high way 上,好恐怖

IMG_2323

安頓好就出發去睇米蘭市中心。因為意大利大部份舊城被劃為禁區,指定車輛至可以駛入,否則罰得好甘。所以我地揸車去附近地鐵站泊底車再轉地鐵。1.5歐泊5個鐘,坐地鐵一個人單程都要1.5歐元了。米蘭真係幾悶,遊客勁多唔洗講,個米蘭大教堂外牆裝整中,側邊又要掛埋臨時廣告牌,個Duomo 似花市咁熱鬧,匆匆行過,到此一遊就算。離開超旺區,隨意四圍遊揾食,走入小巷,不經意入左間學校內的圖書館,似時光倒流70年,令我心醉。大家都太餓太攰了,睇到似樣的餐廳就入去,食物麻麻地,飯後坐車回家,攰得要死,梳洗完一落床就瞓著,一天28小時(因為時差)就此過去。

坐地鐵,地鐵有點污煙瘴氣

IMG_2324

人山人海

IMG_2325

相隔多年,典雅的Duomo 已變成花市

IMG_2326

IMG_2327

偶遇的圖書館,多謝好心的職員關門前都比我參觀一陣

IMG_2329

IMG_2328

市內的橫街小巷

IMG_2330

IMG_2331

晚餐麻麻地

IMG_2332  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016秋色意大利
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()