{自駕} 意大利人揸車係癲㗎!車速好快,平均開80咪以上,高速起碼140咪,而且駕駛態度非常「率性」,對頭車時常會越過隔離線,小路出大路好似唔洗睇,係咁就隊出來,最恐怖係行山路,無論晴天雨天,天光天黑,有路燈無路燈,直路或多彎,車速不變,都係咁快,仲要係咁啄住你,好大壓力,好多時駕駛員都駛埋一邊讓路,無謂阻人發達。 高速我地試過開180咪都仲慢過好多人,而且好多時無街燈,有時快線的車似炮旦飛車在旁邊駛過,但又恍惚從無在後面出現過,試過在山區山路漆黑一片,對面線的車居然連車頭燈都無開!總之就要聚精會神,同香港好唔同。

 

{租車} 今次經agent 網站http://www.rentalcars.com租,車輛由GOLDCAR提供,型號係Ford Focus Estate 油渣車,我地坐4個人,尾廂三件29吋行李加四個中型摺合式行李袋都夠。米蘭機場攞車還車,淨車價全程16日港幣$3030,平到我以為自己睇錯。租車時經agent 買左個全保加多$1040 ,後來至發現唔需要,因為去到租車公司解釋就算買左呢個保險,攞車時都要先付訂金1400歐,若架車有事就喺按金扣,你自己再向agent claim番,但未必樣樣有得claim,之後推介我買個由佢公司提供的全保,只要205歐,點撞都無問題。咁我當然買,免得夜長夢多。今次教訓係以後直接喺租車公司買全保算了。

 

{GPS} 無向租車公司租,自己用TOMTOM 及Google Map 搞掂。

 

{泊車}若果只係去意大利Big 4城市 (Rome, Florence, Venice, Milan) 強烈建議大家無謂揸車,一來四個城都設有ZTL 禁區,即係非指定車輛進入會被罰款,若無登記就駛入去,每次罰款60歐至10歐不等。所以自駕人士通常泊車在城外,但意大利文我睇唔明,亦估唔到,錶位有時要收費,通常0.5歐至2歐一個鐘。有d車位首一兩小時唔收費,若泊到呢d,記得在落車時揾張紙寫底離開車廂時的時間 (當地人會有個時間牌,但我係遊客就無買),由紙上的時間計起。或者你可以話我寫時間後d就有著數?要知道洋人係玩誠實制,若執法人員來到見到紙上寫的時間後過佢來的時間就會開罰單。至於幾時要比錢泊車幾時唔洗,我理解力低,通常落車揾人問。

注意,街邊車位地線分三種顏色 : 

藍色:要入錶付費

白色:免費停車

黃色:當地居民或殘疾人車位,若隨意停泊,有被拖車的風險

 

以下呢條link 有意大利自駕的詳細資料,個人認為非常有用,有心機就慢慢睇啦 :

http://bbs.qyer.com/thread-1008894-1.html?authorid=824436&page=2

 

{路費 、油費} 今次都行左唔少高速公路,但比起日本,收費唔貴,最貴一次都係16.9歐,其他都係十元八塊有交易,總數大概唔過150歐。我係租油渣車,油費平少少,全程行左約2500公里,油費係300歐以下。

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016 秋色意大利
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()