IMG_1380

9/2016 光顧

睇完雜誌知道係良心食店,梗係要支持下。餐廳在紅磡火車站旁的置富都會廣場內,若果唔係去紅館或在附近工作都唔會來。一心來食意粉,原來只在星期一至六供應,另有salad、bagel、sandwich 供應,最後食左個餐牌上無寫的Egg Benedict,食物同咖啡都唔錯,價錢唔貴,大家可以來支持下呀。

egg benedict 聲稱用自家製天然酵母造的手工麵包,我當然食唔出,但點都好過某些店的方包或硬法包。荷蘭汁頗酸但可接受,有埋三文魚都係收$78,加杯卡扒千奴只加多$4,$82一個餐,咁嘅質素係抵食。

IMG_1377

IMG_1378

卡扒千奴夠滑,有兩隻咖啡豆選,我選濃味的,係好飲,但覺得唔夠結實。忍唔住反映下,呀咖啡師誠實地話係有個環節做錯左(我當然唔明),我又覺得自己明知有問題都比客飲又有點兒那個,但都會再來。

IMG_1379

 室內佈置簡約

IMG_1381

IMG_1382

愛心商互呀

IMG_1383

精緻

IMG_1384

IMG_1385

店內有咖啡豆可買走

IMG_1386 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    紅磡
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()