IMG_6178

喺旅館舒舒服服嘆完個早餐先出發。先去坐小火車,若果唔係有少爺仔我相信我係絕對唔會有呢個念頭,因為睇介紹,呢d只係無聊荔園玩意。點知我錯了,居然覺得幾好玩!(我係咪有問題?)觀光小火車好簡單,有兩卡,可坐18人,無遮無掩,在已停用的高千穗火車站出發,經過民居,穿過山洞,去到高千穗峽,亦即係鐵路的盡頭,因為前路已封閉,小火車會往回走,全程約半小時。坐小火車同揸車唔同,有穿過山嶺的感覺,更接近大自然。營運機構又會搞下花臣,在山洞內放幻彩射燈,到左鐵路盡頭又會放番皂泡泡,雖然有點小學雞feel,但我又幾欣賞個心思,為平淡的鐵路旅程加添趣味,最重要係少爺仔都好開心。不過天氣勁熱,差點中暑,但天氣唔好亦唔開,呢個唔係重點節目,若果悠悠閒閒遊高千穗又遇啱天氣好的話,都可以來玩下。

已經停用的車站

IMG_6142

IMG_6143

先購票,每隔40分鐘一班車

IMG_6145

IMG_6146

乘坐的觀光小火車無遮無掩,雨天淋好天哂

IMG_6147

IMG_6149  

沿途景色

IMG_6151

IMG_6152

山洞內的彩燈,你咪話,無想過咁fancy,都幾驚喜㗎

IMG_6153

至高千穗峽鐵路盡頭

IMG_6156

腳底下就係深淵

IMG_6157

另一fancy 小把戲,bubble bubble

IMG_6158  

跟住遊天岩户神社同天安河原,亦係整個旅程中我最喜愛的景點。我係膚淺觀光客,無睇歷史背景,純粹參觀,之後至知大概係天神聚集的地方,加點神話,有興趣就自己google下啦。天岩户神社古樸清幽,神社佔地不大,可能因為交通不便,遊人唔多,(同高千穗峽無得比),穿過鳥居後只見四圍都係參天巨木,神廟透著淡淡檜木香,令我有心境平和的感覺。穿過神社沿馬路再往前行就會見到天安河原入口。之所以嚟呢度係被旅遊書的相片吸引,一個在岩洞內的神社,好原始的感覺。沿路往山內行,家樂徑般簡單易行,被層層深深淺淺的綠引路,陽光在樹梢照入,愈行得入愈原始,似隨時有精靈走出來。行二十多分鐘就見到一個大岩洞,內裡有鳥居及天安河原居,周圍都係叠起的許願石頭,好有意境,時光彷彿停頓了。行番出去小cafe 食杯雪糕就離開去下一個目的地 : 大分。

天岩神社

IMG_6164

簡樸清靜遊人較少

IMG_6165

IMG_6166

IMG_6167

參天古木

IMG_6168

神社透著檜木香氣

IMG_6170  

穿過神社往前行就見到天安河原入口

IMG_6171

捉精靈的遊人

IMG_6174

層層疊疊的綠

IMG_6173

終於見到了!

IMG_6175

IMG_6176

洞內神社

IMG_6177

洞內外望

IMG_6180

叠石祈福

IMG_6181

鄉下地方的洋化cafe

IMG_6179

在峽谷旁的觀景露台雅座

IMG_6183

IMG_6184  

行程小插曲 : 

話說離開高千穗往別府,plan行程時一直都話兩個鐘車程,點知車上的GPS 話我知要4個鐘!照咁計去到大分晚餐都食唔到!嚇到我!再開google map都話兩個鐘,決定跟G 神搏一搏,比較之下,GPS帶我行大路,G神帶我地行山路,沿途只遇到一兩架車,最大煲係手機訊號成日斷,仲要最愛在分叉路先斷,唯有回歸基本 :睇地圖。沿路都唔敢停,心內一路擔心路段會否因為地震後封路,但當然唔敢講出口。午餐都無食,不過靠奶奶買來放在車內的食水都可以捱一星期,唔擔心。中途內急,見到一間鄉下小店,前鋪後居,貌似關門,但頂唔住要借厠所,佢居然比我去用佢屋企個厠所,真係千多萬謝,結果當然係有驚無險到酒店。今晚在靚靚酒店嘆温泉,爽YY。

兩個GPS分別,行行下變左差45分鐘

IMG_6185

沿路車同人都唔多見

IMG_6186

 終於見家鄉

IMG_6187

 嘆下先

IMG_6188

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016九州一圈遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()