未睇之前以為係空難片,睇完至知原來要講的更多。一個機長憑自己的航空駕駛經驗同臨時的判斷能力化險為夷,救左全機155人,但原來英雄背後反被運輸委員會調查,當犯人一樣多番懷疑審問,最後連自己都懷疑自己。現今社會習慣以科技同數據去判斷一件事,過程中往往忽略左人性,更怕係好多人都事後孔明 ,外行人批評內行人,最叻講 : 若果係我,當時一定乜乜物物,講就天下無敵,因為已經知道結果,當然可以講風涼話,但試問有幾多人能在危急時可以當機立斷?更甚的係呢d言論最終只會加添當事人壓力。英雄唔易做,尤其係當你根本無想過要做英雄。喜歡本片的編劇,將整個故事透過回憶的時空交接表達出來,多角度敘事,故事完整,有刺激有感動位,又一次證明好演員同好劇本缺一不可。 
(聽講IMAX更好睇,但我只睇2D,記住睇到最後上哂credit至好離場)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()