IMG_1683

8/2016 光顧 

一間在待食名單上有一段日子的餐廳。喜歡食西班牙的tapas,款式多,細細件又好味。餐廳佔地千幾尺,地方闊落,唔會坐到迫迫夾,tapas款式選擇算多,今晚兩個人食左5個tapas一個main,食物味道好,有心思。係張單貴左少少,不過在香港食西班牙菜一向唔平,但有水準的又好似唔多,無可能次次去cataluna,我覺得呢間係中價之選。食第二次經朋友講至知無加一,我食兩次都唔知,無比貼士,真唔好意思。 (相片係兩餐夾埋)

mushroom croquettes 炸芝士磨菇條,薄薄炸漿包位melting cheese同碎磨菇,夠哂香口

IMG_1689

pulpo 用罐頭上,入面有香軟的八爪魚加蛋黃醬焗熱,插上橄欖脆脆,食得又睇得

IMG_1690

mejillones a la marinera 番紅花洋葱辣椒汁煮青口,比一般的白酒煮更惹味,青口夠嫩滑

IMG_1691

salmon a humado 一個類似餃子的食物內裡係玉米汁,上面放上三文魚及三文魚子,一口食,咬開脆殼內有凍的玉米汁混合肥美的三文魚加上咸咸的魚子, 好有趣的組合,有層次,味道好好。

IMG_1692

bacon conqueso 又係脆餃子,今次入面係溶化的芝士,用煙肉卷住食,簡單美味

IMG_1693

La Paloma 焗乳鴿puntine pasta,上枱時以為係飯。puntine pasta個樣似飯,其實食落稔稔地又滑,細細粒的意粉。鴿子外皮香脆,肉質粉嫩,Pasta 簡單用菇同果仁煮,好好味。

IMG_1694

想食西班牙炒飯,約埋朋友又再去,今次主要點main course。

suckling pig 皮香脆肉juicy ,好香,下面用菠蘿墊底減輕油膩,refresh 下,good

IMG_1701

roasted sea bass 全條開邊上,有睇頭,sorry,詞窮,再次寫外脆肉juicy,配埋新鮮什菜,好豐富

IMG_1700

roasted lamb rib 好鬆軟,醬汁惹味

IMG_1699

西班牙炒飯,一個肉一個魷魚,兩者都好咸,不過又幾好食喎

IMG_1702

IMG_1703

炒墨魚

IMG_1695

西班牙奄列

IMG_1696

八爪魚

IMG_1697

沙律

IMG_1698

門口開在橫街,餐廳在2樓

IMG_1682

IMG_1681

地方寬敞,鴿子裝飾處處

IMG_1684

IMG_1685

大大個烤爐,出品不俗

IMG_1686

洗手間都放滿鴿子裝飾

IMG_1687

IMG_1688

   

 

arrow
arrow
    文章標籤
    上環
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()