IMG_1708

7/2016 光顧 

一間裝修得好女仔的越南餐廳,佈置清麗可愛,位置在龍崗道尾,旁邊係車房,夜晚黑麻麻,唔知道的都未必會行入條街,我行過幾次,見店內靜英英,小貓幾隻,諗住又係得個樣,今次因為實在諗唔到食咩,唯有搏一搏。小店由兩位小姐經營,好用心機佈置店面,一杯一叉都花過心思。好彩食物味道都唔錯,只係稍嫌食物份量小左dd。我今晚食的蟹膏蟹肉米線,鮮茄湯底香濃,米線滑,唔錯。朋友點的慢煮牛肋條飯,牛肋條入味,當然唔係好食到識飛,但已比好多餐廳好,起碼比錢比得順氣。下次要試下法包。一間放滿心機的小店,但晚上人流唔多,所以略盡綿力推一推,希望小店keep到。

另外有set lunch, 下午茶餐,幾十蚊set,靚靚地坐一個下午,應該幾好。

蟹肉䝉

IMG_1706

牛肋條飯

IMG_1707

平日夜晚得兩台客,希望係我去果晚至係咁差

IMG_1709

店內好多小裝飾

IMG_1711

IMG_1712

IMG_1713

IMG_1714

杯碗都好可愛,刀㕚肥嘟嘟

IMG_1710

餐牌都係手作

IMG_1704

IMG_1705 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    九龍城
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()