IMG_5841

(全個行程最長車程)

今日係移動日,由長崎至熊本。揸車要屈番上佐賀再落,全程約五小時,頗浪費時間。其實可以選擇水路經天草去,但因為要就船期,以我地慢活行動團的速度,怕會更加費時失事,所以行陸路更好預算,當遊車河。早上先往參觀長崎原爆資料館,現代化的建築物,藍天白雲青草地,找不到一絲哀愁。但一入館就立即感受到戰爭的殘酷及可怕,館內有一part係模擬當日被炸教堂的塲景,配合影像,令我印象深刻,想到一入門見到的第一句話 : 「但原長崎是最後一個原子彈爆炸地」,衷心希望世界和平。不過現今世界,談何容易,唔打仗都偷笑。

長崎原爆資料館,現代化建築

IMG_5842

IMG_5843

好多和平紙鶴

IMG_5848

以為去左現代美術館

IMG_5844

IMG_5845

IMG_5846

好多人的命運或生命,就在呢一瞬間改變或停止

IMG_5847

IMG_5849

抓緊時間繼續上路,去到熊本已下午。熊來對於我係毫無吸引力,就算熊本城未損壞時都係咁話。今次路過純粹作休息站,喺JR熊本站買熊本熊記念品,食個熊本名物太平燕 (對我來講其實即係什菜炒粉絲後再放湯),影下Qcode紙版公仔(在版前download 個apps,用鏡頭對住塊版,隻kumamon就會出現在鏡頭內同你合照,似見到污糟嘢咁) 就當到此一遊。繼續上路,於高速休息站行下停下,去到鹿兒島酒店已經係晚餐時間,由於酒店同市中心有十零分鐘車程,無謂再四圍揾食,check in 後直接在酒店餐廳食晚餐算了。水準都唔差㗎。

Qcode 紙板,就在JR新翼大樓一入門右手邊

IMG_5850

 熊本熊便當,少爺仔在車上消滅了

IMG_5851

車站內的餐廳食太平燕

IMG_5852

即係炒雜菜粉絲再放湯,即點即炒,頗油膩

IMG_5853

晚餐在酒店內的鐵板燒店

IMG_5854

鹿兒島和牛鐵板燒套餐

IMG_5855

滑蛋豬扒飯

IMG_5856

鴨肉蕎麥麵

IMG_5857  

Best Western Rembrandt Hotel Kagoshima - Resort

島兒島市鴨池新町22-1

099-257-2411

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016九州一圈遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()