IMG_3177

(散點的炸魚薯條魚肉新鮮,用薄薄的炸漿包住,味道唔錯。薯條係原個薯仔切再炸,good。)

5/2016光顧

朋友提過話想試下,我當然舉腳讚成,有日咁啱在附近就去試下。一坐低見到set lunch 要$298再加一,個心涼左半截。兩位上等朋友點左套餐,我梗係縮沙平平地點炸魚薯條就算。食物普通,食完都幾赤下,因為以呢個價錢,應該有更好選擇。

IMG_3170

先講兩個套餐 : 

湯 : mushroom soup 有質感,lobster soup 無平常飲的咁濃,但頗鮮甜。

IMG_3171

IMG_3172

頭盤 : Caesar salad 普通,romaine 算新鮮,朋友唔喜歡個dressing,我唯有幫忙食哂佢囉。個dressing 又真係酸左少少

IMG_3173

花瓜煎得夠香,加蘋果片墊底,可能太耐無食過,覺得特別好味

IMG_3174

主菜 : 簽名菜龍蝦青口各一。青口鮮嫩,但個cream sauce 淡口,唔好味,浪費左個青口。

IMG_3175

上等朋友套餐再加一舊水點左全隻龍蝦,中型size,蒜香牛油焗,好香。龍蝦肉甜彈牙,蝦頭的膏都好美味,不過我自己就唔捨得食,上等人掉左半隻落我個碟先有得食 (笑)

IMG_3176

咖啡無影相,味道都係偏淡

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    中環
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()