IMG_31535/2016光顧 

餐廳地點隱密,在葵芳工廠區,樓下係車房或回收鋪,唔係朋友帶我來都唔知有個小天地。一般私房菜形式,廚師提供菜單選擇,當然有需要可以另行商量,價錢另計。食物味道一般,就似一間普通西餐廳上左私竇。不過每位幾百已經可以包場,免開瓶費,算係咁。

餐單 : 

Canapés -3 

Oyster 

海洋女神N.1

Gillardeau N.1

IMG_3146

紐西蘭青口湯

IMG_3147

house salad, black caviar sauce, green apple, scallop

IMG_3149

 小食

IMG_3148

海鮮意大利麵

IMG_3150

Main course 拼盤 :M5和牛、紐西蘭羊架大虎蝦、比目魚扒

IMG_3151

cheese cake

IMG_3152

題外話 :

私房菜對於我係有段古 : 話說N年前已經喜歡睇完雜誌再按報導試食,當年睇一個雜誌的創業專訪認識左車仔麵式意粉檔年輕老闆,佢對煮食好有熱誠,之後大家做左朋友,佢仲開埋私房菜。私房菜,當年係新鮮事,當年對私房菜的印像係食一d普通餐廳食唔到的特別菜式,廚師可自由創作之餘,客人又可按自己要求度身訂製餐單。可能我當年見識比而家更少,加上老闆仔對創作的熱情,好多時不計成本,除左可以食到特別的配搭外,每次食完都覺得值回票價。反觀今時今日的私房菜,好多都係流水作業,感覺只係一間開在樓上的普通餐廳。

IMG_3154  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    葵芳
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()