IMG_3105

(全店有兩張壽司枱,另一張在後面,在走廊用門分隔開。今次serve我的師傅Taga San 一星期做足七日,好辛苦!)

4/2016光顧 

慕名而來,果然唔錯。食材好新鮮,每件壽司都好好味!而且好貴!全餐所有用料都好優質,就算白身魚都好rich,不過飯就握得散左d。見到個牌寫住用鹿兒島温泉水,八卦問下,師傅話由洗米至沖茶到煮汁,總之食落客人口中的都係用呢隻水。唔知係咪心理作用,硬係覺得杯茶都滑d。特別一提的係呢度的海膽,鮮甜好味係基本,仲要用個好靚的盒載住,師傅解釋個盒係為香港店特製,每日將最好的北海道馬糞海膽入落呢個靚盒,即日運來香港,名都勁d,叫「大極上」,日本總店都無。師傅見我咁欣賞,攞多盒比我影。

總括嚟講除左個價錢之外,全餐都好滿意,貴就梗啦,但偶一為之當獎勵自己都好呀。

IMG_3106

 食材

IMG_3107

 好滑的綠茶

IMG_3108

前菜,白身魚用美麗的瑠璃碗載住

IMG_3109

IMG_3110

帶子

IMG_3111

 其中隻大蜆在其他店未食過

IMG_3112

 yummy yummy

IMG_3113

IMG_3114

 骨膠原湯

IMG_3115

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()