IMG_7294

一向對甜品興趣不大,但好奇心總是有的,見到合心意的介紹都會幫襯。首次認識PIERRE HERME係佢個macaron ,曾試過著名的Laudree,但太甜,不對口味。食過朋友介紹的PIERRE HERME,唔太甜,多種味道都好香,好好味,印象深刻,所以估計甜品都必定出色,決定朝聖。

店子在大街上,分兩層,地下為零售,餐廳在樓上。餐廳座位唔多,當日唔使等位。店員細心地為我地掛起外套,之後就介紹餐牌,因為朱古力系列有數款由不同濃度朱古力製成的甜品,所以侍應先比原片朱古力我地試味,好認真。朋友試後點左dark chocolate 朱古力球,我點左簽名甜品Ispasan。

IMG_7287

朱古力球真係好大驚喜 ,送來時係一個普通朱古力圓球,侍應將熱朱古力漿倒在球上,睇住朱古力球慢慢溶化,好開心。朱古力球內係焦糖雲呢嗱與香濃朱古力雪糕,加上脆脆,堪稱色香味俱全,滿分!

IMG_7288

IMG_7289

IMG_7290

Ispasan ,玫瑰味的macaron 夾著cream 及荔枝肉,玫瑰花味自然(有d店的製成品似食香水),與香甜的荔枝兩者味道非常匹配,外面圍上原粒raspberry ,帶點酸,平衡左甜味,好滿意的甜品。

IMG_7291

意猶未盡,再點一個開心果千層酥,對於唔係甜姐兒的我(無論樣貌及口味)實屬少見。開心果cream 與raspberry jam加玫瑰cream,有點raspberry 菓肉,紅紅綠綠的襯得好靚,cream 幼滑得來不太甜,酥皮鬆脆但唔會一咬四散,邊食邊有滿滿的幸福感。

IMG_7292

咖啡係全餐的反高潮,淡而無味,但已不重要。下次有機會來東京一定再幫襯!

IMG_7293

IMG_7295

IMG_7296  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016東京遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()