IMG_3042

4/2016 光顧 

成日以為呢間餐廳好貴,因為之前的Dominica真係幾貴,所以一直無光顧。餐廳環境幾好,在PP 4樓平台,室內裝修Morden 簡約,又可以坐室外,在冬日陽光下用餐應該唔錯。咁嘅格局,食物出奇地唔算貴,lunch百零蚊一個dish,又有兒童餐,食物質素唔錯,幾適合weekend來食個brunch 再行下香港公園。

麵包幾好味,有原粒蒜頭在內,好香,加埋個橄欖醬,good!

IMG_3036

IMG_3037

egg benedict classic benedict,荷蘭汁味淡,無特別,反而欣賞個伴碟蔬菜,好新鮮

IMG_3038

野菌長通粉 Pasta 有咬口,野菌味濃,加埋roast hazel nuts,幾香口,不過野菌咸左d,成碟pasta又油左d,但可以接受

IMG_3039

朋友點的burger, 我好怕食burger,因為自己論盡,食得呢hea,試左四份一,塊burger幾嫩口,配料新鮮。

IMG_3040

咖啡另外點,都係一般illy,但隻奶幾滑。

IMG_3041

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    金鐘
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()