close

IMG_3026

(門口係普通office )

4/2016光顧 

發現呢間餐廳真係有段古(麻煩比點耐性)。話說喜歡一個本地牌子的衫,隔左一排無幫襯,再去時已經執左,我居然發神經上網揾,結果原來已經無做門市,改為做開倉,咁啱又開在觀塘,當然要去。上到去發現原來隔離係餐廳,係買衫果邊個日本女時裝設計師開嚟玩煮飯仔。只開星期一至六中午十二時至兩點半,煮的係連我都識煮的簡單嘢,味道亦都係我都煮到的味道,即係全無技巧,但勝在環境舒適,無咩人,食物無味精,充滿日本小確幸感覺。點完餐過隔離揀衫,食得就叫我番過來,自己屋企一樣。

餐具簡單,但唔知點解配上枱墊就變得好精緻,日本人獨有風格。簡單的香蒜烟肉意粉,個意粉有d仲係黐埋一齊,似喺屋企自己煮。

IMG_3025

雜薈蒸飯 即係我地廣東人的有味飯,牛蒡雞肉雜菜,感覺健康

IMG_3027

飯後一杯綠茶,隻杯好可愛

IMG_3028

 IMG_3029

廚房精精緻緻,㕑師的小天地

IMG_3030

IMG_3031

IMG_3032

地方舒適,播住Bossa Nova 音樂,好日本。可以包塲,有興趣就自己打電話去問啦

IMG_3033

IMG_3034

IMG_3035  

arrow
arrow
    文章標籤
    觀塘
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()