close

IMG_2705

星星餐廳,上年來bangkok時已想試,奈何聽講一餐要食三粒鐘,曼谷實在太多美食,我花唔起呢個時間。今次book酒店時package 包個午餐,有藉口試下。餐廳以傳統泰國佈置,兩個水池以蓮花點綴,襯上一室沉色柚木,加上一個泰式涼亭,配合燈光,感覺華麗優雅。有兩款set lunch 選,泰式fusion,擺碟同食物配合都好有心思,比之前同樣係食泰菜fusion 的OSHA更細緻。食材高質素,味道好,整體用餐感覺良好,若果包多杯茶會更圓滿。不過窮風流有coupon,食完過對面餐廳飲埋杯free drink再call taxi 去機場,偽貴婦的半天。

IMG_2706
 
蓮藕片
 
IMG_2707
 
造型同質感都似Meringue蛋白餅,但係咸的。 侍應送來時係一個放滿芝麻的玻璃器皿,之後侍應搖下搖下個Meringue就出現,好有趣。配上wasabi yogurt , nice
 
IMG_2708
 
又有花臣,侍應小姐喺你面前即場撈個沙律辣汁。你自己撈都得。
 
IMG_2709
個汁用來配個和牛。 青瓜片得薄薄,卷到靚靚,配辣汁食,清新的青瓜配濃郁的和牛,配上辣汁剛剛好
 
IMG_2710
 
嫩滑鵪鶉脾加香甜菇菌再配塊香煎雞皮,加入椰汁,配白飯。望落簡單,但因為全部食材都好優質,好好味!
 
IMG_2712
 
IMG_2713
 
朋友唔食牛,頭盤係帶子,目測佢食得滿意
 
IMG_2711
 
朋友主菜係pork belly,好鬆軟入味的東坡肉
 
IMG_2714
 
甜品睇個陣式都厲害,大大舊木載住,包保唔會推跌。班蘭雪糕加開之菓jelly,椰子碎下面蓋住蛋糕,唔太甜又有多重口感,好開心的甜品
 
IMG_2715
 
朋友的香蕉蛋糕配鹽味雪糕,都話好味
 
IMG_2716  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016 曼谷遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()