close

IMG_2693

曼谷文青潮流食店。餐廳除左售賣高質素食物,亦講生活態度,好有小確幸的感覺。本menu 成本magazine 咁,睇到都知認真。餐廳出名係brunch,我最喜歡的egg benedict、french toast ,可惜只供應至4點,我晏左來食唔到。不過其他食物都好好味,簡單得來有驚喜,睇得又食得。餐廳在the common 頂樓,氣氛悠閒,若白天來,坐在灑滿一室陽光的餐廳用餐,會更好feel。
 
ice tea 上面果幾粒係荔枝
 
IMG_2683
 
ice latte expresso 睇個陣式都知認真,咖啡做成冰粒慢慢溶,加糖加奶,明乎其實冰咖啡
 
IMG_2684
 
strawberry ice tea 冰茶底加士多啤梨茶冰粒,酸酸甜甜,好飲
 
IMG_2685

 

麵包配海鹽牛油
 
IMG_2686
 
炸丸子內有蒜片薯蓉咸雪魚,炸得乾身,多脆內軟,饀料又香又好味
 
IMG_2687
 
Caesar salad 層層疊咁攞出來,羅馬菜好新鮮,烟肉又脆又香好好味,雖然個sauce酸左d,但都good
 
IMG_2689
 
免治羊肉配粉團(gnocchi) 食gnocchi 最適合配濃濃的肉醬,口感豐富胃口滿足,呢度細細碟,唔會太膩。
 
IMG_2688
 
甜品係西柚雪芭加能得利朱古力醬tart 清新帶點苦味的雪芭跟朱古力醬好配合,中間加塊新鮮西柚果肉,似畫龍點睛,更有質感,個tart好鬆脆,呢個甜品好好味!
 
IMG_2690
 
IMG_2691
 
IMG_2692
 
IMG_2694
 
IMG_2695  
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()