IMG_2696

(簡約水泥建築。夜晚,影得唔太清楚)

雖然話全球經濟不景氣,但無可否認人民生活係富裕左,中產階級多左,講究生活品味,講質素,好多性格小店同咖啡室因此應運而生。Thonglor 同Ekkamai 係日本人聚居的地方,我喜歡的小區 (你懂的),好多年前嚟親Bangkok 都會去四處逛。不過近年因為實在太熱,已經少過來,只肯在大型商場內流漣(原因你亦都懂的)。見新開的 the commons thonglor 幾有feel,又有想試的餐廳ROAST,所以過來行下。建築以天井式設計,空間及穿透感強,各層與各層都可以有聯繫,就如其名,似小區。內裡主要係餐廳加活動室,小朋友興趣班,成人yoga班,另有品味生活用品,係一個有型的商業化社區會堂。
 
空間通通透透
 
IMG_2697
 
IMG_2698
 
floor plan
 
IMG_2699
 
IMG_2700
 
IMG_2701
 
IMG_2702
 
話明要型,梗係要型到入厠所。術市用的膠箱都可以整到咁型,design
 
IMG_2703 
 
IMG_2704
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()