IMG_8616

自從有左社交網站之後,食物除左味道以外,造型都好重要,近年更有本末倒置的趨勢,若果只得綽頭無實力,餐廳會好快玩完。呢個店主就好有計,浮誇與實在並重。餐牌由60至1200泰銀的選擇都有,份量簡單至大堆頭,豐儉由人。遊客出得門就唔多計,點個浮誇麵,影張相呃個like,皆大歡喜。街坊又可以點街坊價,一網打盡,聰明!
 
講番呢餐,麵店在民居,店內貼滿哂訪問同名人(?)相,應該好多介紹,我唔知,朋友睇完blog 話要來。小店都叫整齊企理,不過冷氣不足,好多蒼蠅,要有心理準備,咪坐落至嫌三嫌四。一場來到,梗係要點碗土豪麵,用個淺口大盤做湯碗,方便display材料,海鮮乜都有 : 吸晴龍蝦,青口,魷魚,釀蟹蓋,半熟蛋,三文魚,大堆頭塞滿個碗,粉麵任選,我地選左金邊粉,麵條軟糯有咬口,不過係成個麵餅原個浸在湯內,要自己用筷子了鬆,求其得很,冬蔭公湯底味道徧甜酸辣度低,講真,成碗麵我興趣不大,見佢放舊三文魚落去都打個折,我真係未食過三文魚冬蔭公,其他配料亦麻麻。土豪麵內無我至愛的大頭蝦,於是加碟油爆蝦,都叫香,但比相中的蝦細。若果係為左呢碗麵,我覺得來一次都嫌多。不過用餐期間見鄰枱的街坊個個點街坊價食物又好吸引,例如蝦膏蛋包飯,大頭蝦冬蔭公湯即食麵,怕辣的可以選清湯底。有機會我會再來試街坊麵,畢竟central food court 果間大頭蝦麵退步左好多。
 
餐廳並非在遊客區,的士在街口停,要自己行入去
 
IMG_8614
 
曼谷每條街都好長,呢條係主街,餐廳在橫街,沿路問人,間餐廳個個都知,好易揾
 
IMG_8615
 
另外仲有一本menu, 無影
 
IMG_8617
 
土豪麵
 
IMG_8618
 
最愛香茅凍飲
 
IMG_8619
 
大頭蝦
 
IMG_8620
 
靈魂所在
 
IMG_8621  
arrow
arrow
    文章標籤
    2016 曼谷行
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()