close

IMG_8575

(幾有規模)

對於按摩店的選擇,環境方面,當然係一分錢一分貨,但按摩師的手勢就唔係咁計,有時就算去到高級按摩店都未必享受到高品質素的手藝,自身經驗係靠運氣。今次打游擊,睇到邊間ok就入,結果都滿意。呢間位於Siam Paragon 對面的橫街內,見門面乾淨,入面又頗多人,又試下。店內有三層,走街坊路線,樓下按腳,樓上兩層係按摩室,我選泰式按摩,房間簡潔,無一絲多餘裝飾,只有一個掛夜架。替換衣物用膠袋裝住,當然知道唔會比件新比你,但感覺衛生。因為價錢平,近我地間酒店,所以幫襯左兩日,今次我好彩,兩日的按摩師都手勢不俗,兩位朋友選精油按摩,一位評語不俗,另一位則非常不滿意,所以都話係睇彩數。
位置 : SIAM 站exit 6 落樓梯後U turn 第一個街口入,店在左手面
 
IMG_8576
 
街坊店嚟講都算幾靚
 
IMG_8577
 
oil massage 房間,有獨立淋浴間
 
IMG_8578
 
再上一層
 
IMG_8579
 
泰式按摩房
 
IMG_8580
 
房間清潔
 
IMG_8581
 
替換衣物
 
IMG_8582
 
價錢平
 
IMG_8583
 
有幾間分店
 
IMG_8584 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()