IMG_6573

香港店分別食過午餐及晚餐,印象非常良好,嚟開澳門又去朝聖。窮風流當然繼續食set lunch (其實晚餐都係千零蚊個set,以呢個水準計,又唔係話十分貴)。set lunch六舊水有齊頭盆、湯、pasta、main course 、dessert 再加咖啡或茶,美味又滿足的一餐。價錢唔平但值得,心思思又想去香港店了

麵包有五款,都係一般款色,普通,係個橄欖包比較出色。橄欖油同醋都好味

IMG_6574

 頭盤 大家都選紅蝦carpaccio。蝦肉鮮甜,配上魚子醬伴住帶橙味的sauce食,味道好有層次。

IMG_6575

湯 雲吞狂熱的我選veal & ham tortellini 清湯 清湯牛肉味濃郁,加埋同樣濃味的火腿雲吞,真係想加多個米粉落去食(原諒我草根)

IMG_6576

 朋友點的海鮮湯 好香的龍蝦湯 好香

IMG_6578

pasta 大家都點左龍蝦意粉 意粉隻質感好好,咬落有點粗糙感,食到麵粉的感覺,夠彈牙,唔識形容,總之係好食。簡單配個帶點酸的sauce,加上彈牙龍蝦肉,美味!

IMG_6577

朋友點的主菜係魚 amberjack 肉質較實,但唔靱,簡單配橄欖油同岩鹽,伴個purée 食,清清地,唔錯

IMG_6579

 主菜 澳洲和牛肩 又係果兩句 : 肉嫩牛味濃 (自己寫都覺得悶,無奈詞窮,請見諒)通常食肉個sauce係咸,但呢個sauce好甜,又幾好食喎,配菜新鮮,成碟清哂。

IMG_6580

 甜品加$80 latte gelato 加vanilla chantilly,好幼滑,伴住新鮮berry加埋細細舊海綿蛋糕一齊食,好豐富的甜品

IMG_6581

朋友點的朱古力甜品,由五款不同味道,不同濃度的朱古力組成,好有層次感

IMG_6582

IMG_6583

咖啡極香濃,眼瞓飲完都會立即變精神,勁!

IMG_6584

茶有幾款揀,朋友點左Jasmine green tea,茶包係長三角形,上面有塊葉,好鬼精緻,可能先入為主,覺得杯茶都清香d

IMG_6585

 有小孩同行,散點左個cheese ravioli 。簡單的雲吞包住mozzarella cheese 配個香草蕃茄汁,一切很美只因新鮮,小朋友連食三個,認真識食。

IMG_6586

IMG_6587 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016澳門遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()