IMG_4274  

即係super hotel 。Budget所限,7晚住宿裡有平有貴,平衡下荷包。今次的經濟住宿就選super hotel。全館禁煙又有温泉浸,係唔錯。打開房門一眼見哂,上下格床好有趣,下格床係雙人大床,幾舒服,可惜房間太細,放左個29吋行李打開後已無位行,最後唯有將張椅放左上上格床。浴室係standard setting。其實除左間房細d同温泉入浴時間有限制外(結果我都浸唔到)其他配套我都好滿意,以經濟住宿為標準,酒店骨子乾淨,早餐選擇多,工作人員友善,check-in 付款全部電子化,酒店後面就係瓦町車站,好方便。不過實在太細,未必會再列入考慮範圍。

經樂天訂 :

http://travel.rakuten.co.jp/HOTEL/40517/40517.html

 

大堂跟其他連鎖旅館一樣,可自選個人衛生用品 (每人限選五個,只限女生)

IMG_4275

我將其中四個quota比左可愛的變形豆包裝化妝棉

IMG_4277

風呂在餐廳旁

IMG_4276

IMG_4278

房間細小

IMG_4279

IMG_4280

IMG_4281

全電子化,不需鎖匙,check in 後比埋房門鎖個code你,好方便。

IMG_4283

早餐地方整潔

IMG_4282

選擇頗多

IMG_4285

大鄉里,後來至發現原來飲料直接在咖啡機㩒

IMG_4284 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016瀨戶內海一圈遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()