IMG_7098

3/2016光顧 

此店放在我的待吃名單上已有好一段日子。初開業時勁多介紹,訂過幾次都客滿,又要限時,跟住就不了了知。結果四年後的呢日,擇日不如撞日,就咁walk in反而有位,不過之後都坐滿。店內陳設簡單,可以叫全無裝飾,只得一張圓枱,一張中枱加三張細枱,限時食90分鐘,生意難做,體諒。我只得兩個人,點左兩個海鮮,炒菜加炒飯,埋單四百多。小店成本高,所以食物唔係實惠價格,不過食物真材實料,店主每日揸車去流浮山買海鮮,煮工不俗,味道偏濃,店主一個人做哂,只得一個幫工一個樓面,所以人多的時候可能要等,限時90分鐘係有彈性。

題外話 : 每次去呢d小鋪食完後都帶住無奈的心情離開,同樓面傾偈,佢呻鋪租貴,請人難,店主得一個人做,鐵打都唔掂。呢個係香港所有小鋪的困境。就算生意好,一雙手做得幾多?只有眼白白讓生意流走,ok,當你睇得開,盡做就算,但業主見你做得好,加租同你分身家,有咩辦法唔死。喺呢度無意討論什麼政策什麼經濟,純粹有感而發,呻完就算。大家自求多福,有得食就食啦。

招牌炒蜆  好大隻,都幾甜,但勁濃的辣椒加蒜蓉完全蓋過鮮味

IMG_7094

IMG_7095

清酒煮鮑魚  鮑魚煮得軟硬適中,用個清酒蠔油茨汁煨,茨汁頗厚,加點乾瑤柱,帶點貴氣feel

IMG_7093

腐乳油麥菜  味道剛好,唔太咸

IMG_7096

盧爸爸炒飯 即係瑤柱松子蛋白炒飯。炒得幾乾身,松子香,炒飯來講都叫清淡,起碼配左以上幾味濃味菜都唔覺太over

IMG_7097

小鋪佈置簡單每日都有不同是日精選。我見隔離枱碟雞都好大碟,我差不多食完至蒸好,大家來食真係要有點耐性。

IMG_7099

IMG_7100

IMG_7101

IMG_7102  

arrow
arrow
    文章標籤
    大埔
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()