IMG_4204

路線: 元朗西鐵站->錦上路->南生圍->元朗西鐵站 (單車遊)

景點: 跳蚤市場,大草原,荷塘,濕地,横水渡,爛屋

從未去過元朗踏單車,南生圍亦只去過一次,仲係揸車去到隨便行個圈就算,好多人地照片上睇到的美景都無見過。今次朋友帶我踩單車遊,感覺實在好多,為免路程太短唔夠喉,先去由元朗出發往錦上路跳蚤市場,再折返博愛醫院路段踩入南生圍,終於親眼睇哂所有美景。

 

元朗西至錦上路的單車徑並不好踩,凹凸不平之餘又好多路阻,初學者有點危險

IMG_4188

過左博愛醫院不久會有間古董車cafe,入口在路邊,一間平房入面陳列住幾架古董車,又有衫賣,但就唔多吸引我。

 IMG_4189

沿路行過左迴旋處後見燈位過馬路踩入錦田村,出村後轉右,跟住個鐵路指示牌再踩一段路就到

 IMG_4191

IMG_4190

IMG_4197

IMG_4192

跳蚤市場在錦上路西鐵站前,賣的貨物唔太特別,食個朱古力醬豆腐花當休息補給就可以繼續。

IMG_4195

IMG_4193 

推薦兩日一夜遊可住賓館?😝😝😝

 IMG_4194

原路折返博愛醫院,轉右向前會見到小商新村。一條小小的村似以前的徙置區,今時今日我反而覺得有豪宅feel, 環境清幽卻又交通方便,個別屋主仲好有心機裝飾門口。可能都你睇我好我睇你好啦。

 IMG_4196

若唔入村就轉左沿小路入南生圍,一條臭河大煞風景,好多死魚,又想起環保的重要,但在現今社會談何容易?自己都係咪懶偉大,做好自己,做得幾多得幾多就算了。

 IMG_4198

IMG_4199

IMG_4200

一轉入小馬路,右面係河,左面有好多小食店,朋友帶我去呢間敬輝農塲。 小休。小農莊形式,可以餵下小動物,食豆腐花飲涼茶,好在地。最特別係店後有個浮萍池塘,好多浮萍植物鋪滿池塘,仲有浮橋可以在池上行,橋用鐵做,好安全。朋友話以前係木橋,仲有風味,可能因為人多,怕生意外已改用鐵了。

IMG_4201

IMG_4202

IMG_4203

IMG_4206

食完從再踩入南生圍,元朗的後花園,好熱鬧,放狗,放風箏,小朋友四圍跑,又有人野餐,我地四圍踩,在樹間穿梭,有點點上次荷蘭羊角村踩單車的感覺。當然,人少d會更好啦。

IMG_4210

IMG_4207 

之後睇的都係婚紗相景。破石屋,木橋

IMG_4208 

IMG_4209

終於再離開,坐傳說中的橫水道,$6一位,連單車上加一蚊,即$7蚊,其實可以有路踩出去,因為排隊耐過踩。不過又係貪過癮囉,結束愉快的一天。

 

IMG_4211

雁回家

  IMG_4205 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    漫步香港
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()