IMG_4136

 

差不多一點到達廣島,攞車後直駛至宮島碼頭,在碼頭前泊車後再坐船往宮島。船程十分鐘,班次頻密,我地差不多四點至到達宮島,趕得切睇退潮及日落,但就無時間行商店街同嚴島神社了。可能心境轉變(年紀大的美化句),從前呢類旅遊點我係全無興趣,或者影兩張相就走,現在居然會慢慢睇,甚至連商店街都不去,坐下靜靜地看日落。宮島的海中大鳥居襯著晚霞,好靚。 由於心境還未完全轉變,所以未等太陽消失就趕著去商店街食燒蠔,呢度的廣島蠔即開即燒,蠔身豐滿味道鮮甜,連一向唔多食蠔的友人都忍唔住encore 。

 遊完宮島後返回廣島市中心吃晚飯,因為已經八點,大部份店鋪已關,路過見到間串燒店幾企理,加上遇到的小姐話好食,結果要一個鐘都等,其間食碗拉麵頂肚,餐後滿足地回酒店休息。今晚的酒店有驚喜,物超所值,完滿的一天。 (酒店另文分享)

 晚餐 : 

炭焼 一代め  / 地址 : 中区本通3-17 / 電話 : 082-247-3489 

Bari Uma拉麵

酒店 : ビジネスホテル セジュールフジタ

4人行,選擇租Toyota的Sienta ,2008年已租過,貪佢夠鬆動。

IMG_4120

放行李位夠大,我今次放1個29吋喼加2個26吋再加一個大背包之後仲大把位剩,沿途可以放心買買買。

IMG_4121

(此相片取自網站「旅遊教室)

IMG_4122

坐渡輪至宮島

IMG_4123

船艙整潔

IMG_4124

班次頻密,十分鐘船程

IMG_4125

船上遠遠已望見海上的大鳥居

IMG_4126

島上全圖

IMG_4127

島上有好多小鹿四圍行,有點似奈良,但奈良多好多

IMG_4128

IMG_4129

好彩睇到水退同日落,但嚴島神社已關門了

IMG_4130

IMG_4131

IMG_4132

最後的垂枝櫻

IMG_4135

島上燒蠔團友激讚

IMG_4133

IMG_4134

晚餐求其入左一間Bari Uma,原來香港都有,味道唔錯,叉燒夠厚。但香港店評語麻麻

IMG_4138

IMG_4141

串燒店。因為太夜,好多食物都賣完,但整體水準不錯,回來上網見評分都唔差。

 IMG_4139

IMG_4140  

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016瀨戶內海一圈遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()