IMG_4119  

2016瀨戶內海一圈遊 行程簡報 (以下費用全部以日元計算)

 因為想睇瀨戶內海國際藝術祭,所以促成今次行程,由於從廣島機場出入,所以決定八天自駕遊行程是圍著瀨戶內海走一圈。

 {行程}: 廣島入,經過由七條大橋連接而成的西瀨戶自動車道至愛媛及高松。之後由高松出發,遊直島及小豆島後回高松。再從高松經瀨户大橋至倉敷及尾道,於廣島機場離開。

 {住宿} 今次分別入住兩間經濟旅館,一間民宿,三間温泉酒店,及一間特色酒店,之後會再與大家分享。

 {食 } 出發前做左資料搜集都揾唔到有興趣的食店,加上今次有部分時間留在小島,選擇唔多,不過最後都食左不少美味的食物。注意小豆島與直島的食店大部份下午四時關門,星期日更休息。旅遊區如倉敷或宮島等店鋪關門時間為六時左右。若係自駕,於進入城市前外圍有好多食店選擇,味道都不錯。

 交通 : 今次旅程乘坐HK express 到廣島,除左出發前航班時間改左三次 (其實係愈改愈好) ,其他問題不大,航班出發及回程皆準時,滿意。今次旅行一行四人,選擇車種係Toyota的sienta,之前曾經租過,貪其空間夠大,尾箱可以放4個26吋行李後仍有空間,坐位濶落。不過車身較高,部分停車場不能停泊,但問題不大。今次自駕的交通費稍高,首先因為大部份時間行高速,路費貴,由廣島至道後經7條大橋已用去7000,全程共用左約17000路費。其次係連人帶車上直島及小豆島的船票,車輛不同長度不同收費,今次駕駛的車長4.2 m,要買車長5m以下的票,車輛連司機每程費用係5400,行程中要坐幾段船,所以貴用又增加左。不過係值得的,因為兩島都頗大,島上只有巴士,而且班次疏落,加上今次參加藝術祭,要四處揾展品,駕車方便得多。若體力許可又天氣好,在島上踩單車絕對係一個更好的選擇,因為沿海而行,好舒服。

 其他 : 廣島機塲離市區約一小時車程,因為唔想走回頭路,所以行程的最後一晚我選擇住尾道。機場離境大堂有好大的手信店,3樓有數間餐廳,過左immigration 繼續有熱門手信三寶 : 卡樂B三兄弟薯條,La Tao cheese cake 同Royce 朱古力,包你財散人安樂。

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016瀨戶內海一圈遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()