IMG_1095

2/2016 光顧

喺雜誌見介紹,要二百銀一碗烏冬,感覺係天價,雖然標榜自家製烏冬,但都無可能咁貴,當然係貴在配料,什麼皇帝蟹、和牛,仲有個靚景同租金,本末倒置。不過今餐有人請,一試無妨。呢個價錢有好多選擇,除非你係唔志在金錢又好鍾意試新嘢,咁就食啦

漬物拼盤  好普通,食唔出係自家醃製(當然佢無講係,但我覺得一間做日本菜的餐廳應該係自家醃)

IMG_1098

 A5 和牛烏冬 盛惠$225 一碗 ,係一碗!唔係套餐!應該會係我一生人最貴的烏冬(唔計通漲)!細碗到........點左冷烏冬,侍應話用幼烏冬,(餐牌寫叫京都烏冬),話幼身d,其實只比贊岐幼少少,無咩分別,有咬口但唔彈牙,塊牛肉比平常的滑,但無牛味。

IMG_1100

IMG_1102

 皇帝蟹大蜆烏冬 呢碗有睇頭好多,幾舊蟹好搶鏡,蜆就絕對唔大,仲要有沙。烏冬唔係特別出色,反而個昆布湯幾甜。

 IMG_1101

加州卷

IMG_1099

 

個景佔價錢7成

IMG_1096

IMG_1103

IMG_1104  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    銅鑼灣
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()