IMG_0755

若你的住宿預算有限,西新宿my stay 係一個不俗的選擇。位置距離繁忙的新宿站東口只需10分鐘左右的步程,酒店附近有便利店,餐廳齊備。當然無東口及南口附近的酒店咁方便,但卻有點靜中帶旺的休閒感。酒店大堂喺一樓,要行一條長長的樓梯,雖然停車場後有電梯直達,但晚上十時後電梯停止服務。當你一日走左好多路以後仲要行一條長樓梯,有點掃興。除此以外,用價錢來衡量,酒店各方面都好滿意。

房間係一般的小,不過衛浴相對其他同類型酒店大,標準浴缸,洗手盤與馬桶並列,算寬敞,房間已有點年紀,但乾淨整潔。我總共住左五晚,首三晚入住高級雙床間,另外兩晚入住豪華雙床間。

酒店客戶服務非常有效率,我喺入住前以電郵拜託職員為我於餐廳訂位,職員回覆非常快,幾乎係立即回覆,而且英文程度好,雖然有d餐廳訂位並不成功,但亦非常感謝佢地幫助。

經booking.com 訂 : 

http://www.booking.com/hotel/jp/nishi-shinjuku-hotel-mystays.zh-tw.html

高級雙床間 : 開門一眼見哂,兩張單人床中間距離約半尺,床尾勉強可同時平開兩個29吋大喼,經booking.com訂,每晚連稅9000日元,唔包早餐。

IMG_0757

IMG_0758

IMG_0759

IMG_0760

豪華雙床間 : 面積較大,床尾有空間放小茶几及一張單坐梳化椅,衛浴面積跟高級雙床間一樣。每晚連稅11700日元,唔包早餐

IMG_0761

IMG_0762

往酒店大堂的長樓梯

IMG_0756 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016東京遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()