close

IMG_0488

2/2016 光顧

對日本菜我比較專一,但之前食開的有需要轉,見近排開左好多新店,開始踏上試新店之路,希望一擊即中,試到好的就唔使轉來轉去。位於銅鑼灣的舞鶴,師傅係千里之月出來的Andy。今日去食午餐,師傅病了,但反正係午餐,影響不大。午餐選擇多,壽司魚生熟食都有。我選壽司套餐,分8件同12件,12件再送手卷。點菜前經理知我第一次來,已交代因為年晚收爐關係,質素可能有點影響,即係我幫手清埋貨尾😜?壽司質素普通,頭幾件的壽司飯甚至有點硬,好在一反映已立即改善,刺身質素普通,不過連加一三百蚊一個餐,有埋前菜烏冬甜品咖啡,份量好多,幾抵食。會比多次機會我自己,希望下次師傅喺度會發揮到應有水準。

 刺身不夠鮮甜,用料幾好,有白子,鮟鱇魚肝,不過硬係差左d嘢咁,可能質量問題

IMG_0487

 

前菜蒸蛋烏冬咖啡樣樣齊

IMG_0489

 自選壽司紙,可以點剩幾款比師傅選,有時會有意外驚喜

 IMG_0490

其他套餐

IMG_0491

 除左壽司吧,仲有卡坐,房間

IMG_0492

IMG_0493

IMG_0494  

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    銅鑼灣
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()