IMG_9707

(小小店子,食物選擇頗多)

1/2016 阿芳餛飩@尖沙咀

「尖沙咀無嘢食」係我的口頭禪,餐廳係多,但對我有吸引力的就唔多,阿芳餛飩係我其中一個選擇。店子小小,裝修簡單,好街坊的格局。呢度主要係賣上海小食,冷盤、雲吞、麵食年糕。以套餐為主,麵食加小食再加豆漿,大份$49, 細份$39。雲吞皮薄饀靚,個麻油湯底麻麻地,不過上海麵湯厎好似都係咁上下?小食則普普通通,食物唔算特別美味,但價錢合理,交到貨,係尖沙咀的一個好選擇。

小食點拍黃瓜同生菜。拍黃瓜用豆板醬調味,頗辣。呢個調味唔啱我。豆漿有冷熱選擇

IMG_9704

雲吞饀料有多款選擇,我選最穩陣的白菜餃

IMG_9705

友人點的牛展麵,牛展夠入味但好薄,友人話四十幾蚊成個餐仲想點?諗下又係。

IMG_9706

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()