IMG_8570

 (唔記得名) 蛋撻 流沙湯丸 波蘿包皮夾埋一齊的甜品,有新意又好味

12/2015 光顧

朋友話要食中菜,要坐得舒服,曾經來飲過茶,印象唔錯,又試下晚飯。名貴菜色食唔起,點的都係家常小菜,味道唔錯,但又唔會話特別好食,反而甜品有驚喜。服務一流,我估間間酒店的中菜聽都差不多?

 

四小碟 餐牌內$100以下的小食任選四款,選左素菜腐皮捲、海蜇、炸豆腐及鹵水豬仔腳。腐皮捲用幾種配料做饀,加個薄薄的茨,好食。海蜇普通,炸豆腐外脆內軟,細細粒好的式

IMG_8563

 冰鎮鮑魚  我文采欠奉,總之就鮑魚有鮑魚味。反而有點意見係鮑魚用海蜇墊底,侍應先生就應該提提我小食唔好點海蜇嘛。唔係我要求高,平時去小菜館呀姐呀哥都會提下啦。可能佢怕得失客人?

IMG_8564

 野菌豆苗

IMG_8565

 茶香雞 雞嫩滑,沁出淡淡茶香,不俗

IMG_8566

 琵琶豆腐 看似簡單其實又好少地方整得好食。呢個外脆內軟,饀料適中,唔會咬落只有豆腐,加個薄茨,平凡的驚喜

 IMG_8567

西米布甸 

IMG_8568

 蛋白杏仁茶

IMG_8569

 

 
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()