11/2015 光顧 

食店在新羅寶隔離,裝修外型突出,有幾個鳥巢狀坐位,但每次幫襯新羅寶時行過都唔見有人,冷冷清清的。今晚諗唔到食咩,想起呢間。坐低收到兩個餐牌,原來同隔離百樂小館互通,餐牌都係互通,即係可以點選兩間食店的食物,一雞兩味。侍應服務態度親切,個別食物用料味道不俗,不過又係份量細,在我同另一個朋友唔肚餓的情況下,四個人點六個菜先係剛剛好,而且價錢唔平。東南亞菜水準比中菜高 (鹵水鵝無影相 細細碟,肉靱嚡口)地方清靜,幾好坐。

蕎麥茶 個茶壺幾有特色,侍應介紹蕎麥茶有益,而且飲完夜晚唔會瞓唔著,對於夜晚飲完咖啡都瞓得著的我,飲唔出分別。

 

栗子雞煲 栗子好味,原粒細細粒。可惜雞無味,茨汁厚。

柚子沙律 good,柚子好juicy清甜,配個辣汁,醒胃

巴東牛肉 牛肉軟稔入味,外面包層薄薄炸醬,炸得乾身,配埋帶點酸的sauce, 好味

清炒豆苗 用豆奀,嫩

蘿蔔水洛 外層的炸漿較油,好在入面的蘿蔔條又甜又軟,粗粗地有口感,唔錯

 

鳥巢裝修幾靚

中菜部,都係西式裝修

IMG_7564

 
  

                   
  


  

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()