close

IMG_3727

🍁9/2015光顧 L'atelier de Joel Robuchon

窮風流又出動,今次係另一間法國菜,L'atelier de Joel Robuchon。餐廳的特色係open kitchen,以吧枱坐位為主,可以睇住廚師表演,但我今次人多,所以餐廳安排左房間比我,仲有一個非常友善同對菜式有充分了解的Amy小姐serve我地,最重要係講中文!文盲的我即時點得放心,食得開心,由於坐房,更可以每事問,呢餐真係食得暢快!法蘭西菜好精緻,每碟菜都的的式式,但其實好花心思,我型容唔到咁多,只能寫個大概,相簿內有菜牌可供參考,但菜式同當日有少少出入。法蘭西菜一向比我的印象係又貴又細碟,得個靚字,仲要食得拘謹,加上自己英文唔好,怕失禮,可幸近年有價錢平一點的午餐,亦多左好多本地人serve (自由神帶來的好處?)令我可以跨過心理同金錢上的障礙,亦愈來愈喜歡,因為每次都會期待有何驚喜。

 

一大盤麵包,軟的硬的,有饀的無饀的多款選擇,好好食!坐低時4個人已有兩盤,對遲來的朋友,Amy 小姐細心地再攞一盤熱麵包出來,三大盤麵包當然食唔唒,結果打包,第二日打開個盒仍然有濃濃的麵包香。

IMG_3728

 

IMG_3729

比Amy 小姐型容完,枝水都好似好飲d (大概意思係法蘭西來,勁)

IMG_3730

 

 Amuse Bouche 係用墨魚汁做的薄脆夾住sadine 做成的mouse,配lemons jelly 上加素菜做的cream,寫左咁多個字,但其實食味無特別,賣相亦普通

IMG_3732

頭盤我點baby vegetable 釀豬肉,賣相好可愛,豬肉味濃,配上鮮甜蔬菜,好味

IMG_3731

朋友選的粟米凍湯,我試左一啖,好甜好滑,朋友話好飲

IMG_3733

 

另一個頭盤,好豐富的組合,清淡的白豆配濃味的iberico ham, 同花瓜卷,好balance, Amy 小姐大力推薦,我好欣賞佢有話直説,例如我問頭盤應選邊款,佢會話「若第一次來,可以試些特別的,田雞腿呢d可以留番下次,因為都係田雞腿,只係佢由法國運來」。我buy!

IMG_3734  

例牌磨菇湯,好濃好香,倒出來時一室菇香,飲完都半飽

IMG_3735

 

IMG_3736

 

朋友點的係龍蝦清湯,清湯配上手打龍蝦丸,普通。本來我都想點,但想起每次點清湯都無好結果,加上Amy 小姐話好重薑味,所以放棄,試完後知道選擇正確

IMG_3737

 

龍蝦意粉  簽名菜。本來無想過點,但Amy 小姐形容得實在吸引,龍蝦彈牙鮮甜,配上用龍蝦膏熬成的醬汁,唔識形容,總之係好食

IMG_3738

 

煎比目魚 朋友無話好食,賣相都普通,不過個薯蓉好滑

IMG_3739

 

petit four

 

IMG_3743

甜品就賣相與食味都唔見得出色  果仁cream puff 配梨子雪糕

IMG_3740

 朱古力蛋糕

IMG_3741

 

雲呢拿雪糕

IMG_3742

 

咖啡香濃,生日的主角就比個happy birthday

IMG_3746

 

IMG_3744

IMG_3745

 

通常坐吧枱

IMG_3747

 
 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    中環
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()