記憶係人生寶貴的資產,童年記憶係成長的基石,情緒影響記憶,面對每件事,不同情緒會有不同睇法會得出不同結果,時常被教導要忘記憂愁,樂觀面對,但是否只係一股勁的快樂,樂觀就能解決一切?若人生沒有憂愁又如何品味到喜悅?記憶伴隨成長,但成長後總會有些記憶會放下,曾經你非常重視的,可能會隨記憶而流逝,明白無需唏噓,只係成長的一部分,但作為旁觀者,總會覺得可惜與無奈。彼思出品的動畫,一貫的充滿想像力,今次故事講的係大題目,大人睇完之後會深思,小孩睇住七彩繽紛的畫面,夢幻可愛的塲景,一樣睇得開心,各得其所。可惜我睇的係粵語版,二汶配音的角色「喜」令我感到煩躁。二汶的歌聲我係欣賞的,但今次可能對白太多,加上戲院的音響好大聲(九龍灣星影匯),令我覺得好吵耳,影響全片觀感。不過王菀之配音的「愁」,同佢做戲的形象一樣,好過癮。作為一個彼思迷,我永遠會坐到最後,但可以提醒各位,睇完附在片尾字幕的短片後就可離開,唔使等到最後。
片頭的短片好可愛,畫面一流,周小君的歌聲非常動聽,記住唔好遲入塲呀。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()