5/2015 光顧

「浜燒」即係將新鮮的海鮮燒來食。在日本沿海有好多浜燒店,海鮮即捕即燒。店子在尖沙咀棉登徑盡頭,見城對面,唔多就腳。裝修富日本大牌檔色彩,設有魚缸,海產新鮮。店員靚仔dee哥哥細心為我地燒海鮮。除左燒海鮮外,亦有刺身天婦羅等食物。不過又係限時兩個鐘,7點一轉,9點一轉。靚仔哥哥話唔想趕就最好食9點一轉,可以食到凌晨收鋪,但刺身熟食last order 10:30.
由於當日時間唔多,只係點左幾款食物,下次來要點多d。食在香港始終係貴,上次在首爾,份量多一倍的套餐都係今次三份一價錢。難怪咁多人三兩個月就往外跑。
 
地址 : 尖沙咀棉登徑23號華楓大廈地下5&6號鋪
電話 : 26548200
 
果汁醋三文魚牛油果沙律
 
 
海鮮放在魚缸感覺新鮮
  
 
 
蟹味噌甲羅燒 蟹膏加鵪鶉蛋,膽固醇之作。店員教燒兩分鐘後攪勻再燒6分鐘。咸香味重,不俗。
 
 
 
 
 
海鮮拼盤 有大元貝,蠔,蜆,鮑魚。海鮮新鮮,只加點點豉油調味已足夠。
 
 
 
 
 
原隻魷魚 店員燒好後再好有心機地砌好先比我地食
  

          

 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()