5/2015 光顧

日本菜我多數只食刺身魚生,好少食天婦羅,炸物我老人家唔多接受。不過此餐廳本店在日本好出名,來到香港開分店,虛榮的我又慕名而來,照舊窮風流食午餐。天婦羅全部由主廚関豐一郎先生主理。炸漿即時用高湯開粉製,用最高級的紅花子油,曾經跟旅遊書指引去過東京名店っなハ,但重油煙味食到我頭暈。跟豐一郎先生提起,佢解釋東京的天婦羅多用麻油,炸出來較香同脆,比較重口味,但一宝就用紅花子油,清淡點,又學到嘢。套餐有八款天婦羅,後加天丼及甜品。用料新鮮,每款小小的,但食完又夠飽喎。(窮根深種,仍舊以温飽先行)天婦羅食完後完全無油膩感,喉嚨亦無半點乾涸,令我對天婦羅印象完全改觀。
 
我之前打過好多次電話都book唔到,後來先知只限每日1430至1730接受電話預約。午餐平均兩星期前預約,晚餐則要三個月前,真誇張。師傅同侍應友善健談,食物又好,言談間仲透露有名人光顧,我地八八卦卦談笑一番,一個愉快的午餐。食完後師傅太太更出到門口道別,認真賓至如歸。
 
店子細細,只有8個巴枱位加個四人座卡位,一眼見哂。
 
午餐只得兩種選擇
 
近日吃日本餐總喜歡點梅酒
 
先擺個陣式 :個架用來放剛炸起的天婦羅。有檸檬,鹽,蘿蔔蓉及天婦羅汁作調味。師傅會提議你點食,當然隨你喜歡。值得一提係蘿蔔蓉好好味,待應解釋係用蘿蔔的芯,最嫩的部分磨成。我空口食都食左好多。
 
簡單的生菜配醃蒜頭沙律 蒜頭鮮甜爽口,好!
 
前菜 左口魚剌身配酸汁
 
材料已預備
師傅一臉嚴肅
  
 
花竹蝦有兩款 普通及紫蘇葉包。每隻都新鮮彈牙有膏,我喜歡紫蘇葉包的,食味更多層次
 
 
 
此魚與沙𩺬同一系,但師傅強調係日本的與香港不同,當然明白日本x都香d。魚肉嫩滑鮮甜,正!我最愛食的魚之一。
 
蕃薯露筍粟米 一個字  :「甜」!唔明日本的蔬菜點解特別甜,尤其係舊栗米,成排放入口,好有趣
 
 
舞茸 由一大舊切出來,咬開入面仍然juicy,菇味濃。
 
 
 
墨魚 咪睇成舊刷膠咁款,實質咬落軟糯鮮甜,美味
 
 
 
八款天婦羅後輪到天丼。可點天丼連味噌汁或天婦羅綠茶茶泡飯,我選後者。日本飯加天婦羅紫菜與蝦餅,新鮮山葵,注入綠茶,茶色清澈。師傅建議全部撈勻扒來食,入口咸咸的,有淡淡茶味,加上山葵的清香,天婦羅蝦餅內有蔬菜,好美味的茶泡飯!
 
 
 
最後來一個我最愛的柚子雪芭,完美的結束。
  

    

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()